Kelebeekkk Antep medicalparkta doğum yapan var mı ücretler ne kadar? Ve oda süslemesi var mıydı neler vardı ücretin içinde?
Adensmom8 Kelebeekkk ben ağustosta doğum yapmıştım süsleme vs istemezsen 25 bin ama ben süsleme artı suit oda 35 bin yapmıştım
Dlrdilara Kelebeekkk henüz doğuma girmedim cuma günü inşallah ☺️ ama modellere baktım kapıda balonlar ayıcık ve kapı süsü vardı gayet hoştu içerde süsleme yoktu sadece yatak başlarında tül ve birkaç çeşit ikramlık vardı
Kelebeekkk Dlrdilara sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah 😊 hangi doktora gidiyorsunuz sezeryan mi?
aycicek_ Dlrdilara merhabalar doktorunuzdan memnun musunuz. Bilgi ve tedavi olarak güvenir misiniz? 2 tane düşüğüm var doktor arayışındayım da 😊
Senaserhan Ben cuma günü gittim takipli hasta değildim diye 47 bin tl dediler doktora giriş yaptırırsan 2 kere 37 bin 500 düşeriz dedi sigortalı olanlara ayrıca 10 poz foto küçük bir süslemem dahilinde
aycicek_ Dlrdilara çok teşekkür ederim dünden beri araştırıyorum ve benimde aklıma en çok bu doktor yattı 😊. Şu anki muayene ücretini biliyor musunuz acaba
aycicek_ Dlrdilara bu arada benim açtığım postta da zaten siz önermişsiniz bu doktoru şu an fark ettim 😁
Dlrdilara aycicek_ öyle mi 🤭 olabilir çünkü gerçekten çok memnunum doktorumdan 🤭 bir de sanırım doktorum da tedavi ile hamile kalmış yani kendisinden duymadım doğru mu bilmiyorum ama birlerinden duydum o yüzden halden çok iyi anladığını düşünüyorum bu çok önemli benim için