Gokcenur_3131 bende çok istiyorum kaybımın yeri biran önce dolsun diye ama sağlıklı olması için mecbur bekliyorum ki doktorum bana bekleme dedi 15 gün geçtikten sonra devam edin dedi ama psikolojik olarak şuan ne yapacağımı bilmiyorum. Bulantıda ben hiç yaşamamıştım ilk gebeliğimde ama sanırım bu kadar kısa sürede yaşanmıyormuş