BburcuB Benim bebeğim de fallot doğdu, şuan 18 günlük, bir problemi yok, morarma vs de yok, kilo alımı iyi, herşeyi normal yani ama doktorlar bebeğin kalp damarlarını iyice anlamak için anjiyo yaptırmamız için yönlendirdi. Anjiyo hakkında biraz araştırdım ama tehlikeleri de varmış baya. Siz de anjiyo yaptırmış mıydınız? Birde hangi hastane ve hangi doktorda yaptırdınız tam düzeltme operasyonunu?