Smbemdy Teslimenursevil benimde yarin medar hastanesinin karsisinda perinatolog sebiha hanimda ayrintili ultrason randevum var saat 1 bucukta nasipse ..
Kartanesi-24 Teslimenursevil hayırlısı olsun canım bende hep tek veya ikiz hangisi hayırlıysa o olsun diye dua ettim ama benimde sanki içimden tek tutmuş gibi geliyor sağlıklı olsunda inşallah 🤲🏻 çok sevindim kese görünmesine kalp atışı için ne zaman çağırdı benim cuma günü ikiside görünür mü acaba günler geçmiyor bir türlü 🥲
acemii_anne Benimde değerlerimden herkes ikiz dedi ama dün doktora gittim tek kese gördük. Sağlıklı olsun da 2 olmuş 1 olmuş önemli değil. Rabbim nasip etti bugünleri şükür 🥰 Rabbim sağlıcakla kucaklarımıza da almayı nasip etsin ❤️
Kartanesi-24 Teslimenursevil inşallah canım 🤲🏻 Sanada çok soru soruyorum kusura bakma ama aynı gün transfer olunca ve benim randevuma daha zaman olduğu için merak ediyorum ilaçlarında nasıl değişiklik yaptı peki
Teslimenursevil Kartanesi-24 olur mu öylr şey sor tabi kuzum ilaçlarıma devam ediyorum estrofemi 1e düşürdü sabah 1 akşam 1
Kartanesi-24 Teslimenursevil anladım canım hayırlısı olur inşallah cuma günü güzel haberler alırız ve kalp atışlarını da duyarız inşallah 🤲🏻🌸
acemii_anne Bende 26 aralıkta transfer olmuştum. Son adet tarihime göre tam 5 haftalık olduğunda yani 10 ocakta gittim keseyi gördük. 2 hafta sonra çağırdı beni de. Prolutex iğneye devam ediyorum Estrofem coraspin Prednol ve Progestan fitile devam