Teslimenursevil benim arada bir alt tarafıma iğne batar gibi oluyorda bide ben yattığım yerden vs kalkarken yavaş hareket edemiyorum ya pat küt kalkıyorum karnım bazen acıyor sonra bişey olur mu acaba diye canım sıkılıyor bazende hiç bir ağrı sızı hissetmiyorum onda da niye hissetmiyorum acaba diye korkuyorum doktor kontrolüne kadar kafayı yiyeceğim galiba ben ne zormuş böyle beklemek 🥲