Teslimenursevil değerin gayet güzel canım tebrik ederim,artık çoğu kişi seni ismen tanıyor burda herkes sevinmiştir senin adına eminim:)inşallah bundan sonraki süreçlerinde kolaylıkla geçer.ben sana zaten başka merkezlerde zaman kaybetme bahçeciye git laboratuvarı,embriyologları çok güzel,doktorları zaten sadece bu işi yapıyor diyecektim bi baktım oraya gitmişsin çok sevindim gerçekten