Shazaall Shazaall ama bu bi sıkıntı değilmiş içiniz rahat olsun ilerleyen haftalarda bebek haftasını yakalıyormuş
rumikaa Deryz olabilir benimki de şuan reglden hesaplanıyor 30+2 ama ilişkiye göre 27 28 olması lazım
Deryz rumikaa nasıl bu kadar erken gördüler ya benim bebeğim o kadarlık mı değil biz ondan mı göremedik acaba ya
Meltemanneolsun Ben 5. Haftada gitmiştim kese vardı sadece sonra 7+5 de gittim kalbi de duydum bebeği de gordum