Deryz ben akşam evde test yapmıştım acile gittik kan verince bta da pozitifti ertesi gün normal kadın doğuma gittik o da keseyi gördü 4+6 ydı 1 hafta sonra kontrole çağırdı gittik kalp atışını da duymuştuk özel kontrollüyüm bu arada devlet özel fark ediyor mu bilmiyorum ama