Ceydaaas1 benim de düğünümde çok az takı olmuştu, asla umursamam, zaten genel olarak çok takı takabilen biri de değilim, rahat edemiyorum hele altına hiç merakım yok. benim kızdığım daha çok şu olmuştu, nişanda eşim bana çok pahalı olmasa da bileklik almak istemişti, yani nişan hatırası olarak kalsın, takabileceğim bir şey olsun diye, kayınvalidem ne yapıp edip kendi seçtiği şeyi aldırmıştı 😟 asla takmayacağım begenmedigim bir seydi saçma sapan duruyor evde, bozdursan değmez, taksan takılmaz. Önemli mi değil ama insanın ivinde kalıyor böyle şeyler, eşim dogumda da hediye almak istedi, normalde olsa masrafımız çok alma derdim ama içimde kaldığı için sırf, yıllarca takabileceğim, anı olarak kullanacağım bir şey almasını istedim.