Kızlar 3 yıl önce evlendim ne düğün istedim ne takı eşim ve aileside hicbirsey alıp takmadı aldgmz mobilya borcunu falan herşeyi bize yıktılar eşime kredi cektirdiler ev aldirdilar bize halbuki ben kirada olsa razıydım faizi istemedim sağda solda biz ona ev aldık ondan takı takmadım diyorlarmış pis yalancilae halbuki biz ödüyoruz ev kredisini hiç bir masraf yaptirmadigim halde herşeyi kendimiz odedigimiz için evlendigimden beri borçtan gözümüzü acamiyoruz isteselerdi alır takalaradi iki bilezik çünkü benden 1 ay sonra eşimin kuzenin dugunu oldu kayinvalidem ona bilezik aldı birde bana gosteryor nasıl bilezik diye sinirden zona oldum evliliğin ilk zamanlaeri şuan hamileyim eğer bebeğime çeyrek falan takılırsa alıp kendime birşey takmak istyrm eşim onlar bebeğin olur diyor sizce. Bebeğe takılan annenin degilmidir ben 3 senedir ne tedaviler ne zorluklae yaşadım herşeyi hakediyorum bence ne düğünde altın gördüm gözü aç biri hayatta olmadim ama hiç birşey istemeyene dünyalar seriliyor benim gibi mütevazı insanlara böyle yapiliyor ya çıldırıyorum