elifbsraaa1 Hayırlısı olsun inşallah ☺️ Benimde dün tüm gün pozitif bugün sabahsa negatif çıktı bat 18 MR çekilcem diye tedbiren yapmıştım 2 hafta var ama anlayamadım dünki 3 testinde pozitif çıkmasına 🥲
Sevgiiss elifbsraaa1 keşle kan verseydiniz orda belli olur bende bugün yaptım sanki daha silik çıktı gibi geldi
_moom Sevgiiss varrr bende aynı sekil 4 tane yaptım hepsi böyle çıktı 3-4 gün sonra bitane daha yaptım kıpkırmızı cıktıı
_moom Sevgiiss evet sabahı gidip verdim 40 çıktı. Sonraki gün 60 cıktı. Daha kan vermek istemedim test ile takip etmek istedim elimde test vardı. Bugun yaptım bitane 5 gün üstüne koyu kırmızı cıktı. Yani beta yükseliyor çok şükür
Kaannur Hayırlı olsun canım hamilesin Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah test yaptıktan sonra bize de haber ver