Sevvaldal Salihafurkan yok vajinal olarakta kullanilabiloyor. ben dahil pek cok kisi fitil gibi kullaniyor. Bende en basindan beri gunde 3 keZ fitil olarak kullaniyorum. Ama tabi doktorunuza da uygunlugunu danisin gene.
Yasemincifci Ebrumarbling bende 22+2 deyim belim çok ağrıyor sol tarafıma yaytığım için sol tarafım uyuşuyor🥺
Ebrumarbling Yasemincifci aynen bende öyleyim ama uzmanlar sol tarafa yatmanın dışındaki yatış pozisyonlarının bebeğe zarar verdiğini söylüyor bu yüzden de korkarak yatıyorum
Miniksena Ebrumarbling ben de aksine uyanamıyorum 😴 bıraksalar öğlene kadar uyurum ama iş nedeniyle sabah erkenden kalmak zorundayım. 34+6 bu arada
Yasemincifci Ebrumarbling bi süre alışma evresi oluyoda sonradan yatıyosun bi süre sonrada sıkıntı oluyo baklm sonuna kadar nasıl gidicek