BurcuuA Ebrumarbling biz 22+2 yiz bende uyuyamıyorum uyku düzeni diye bişey kalmadı artık sinir oluyorum gündüz gelen uyku gece gelmiyor
yesillimonn Ebrumarbling Bende uyuyamiyorum Uyumaya calısmak çin iskencesi gibi oldu artik benim icin 😓
Srfn11 Ebrumarbling Bende uyuyamiorum 😢 21 haftadayim gece tuvalete tasinmaktan bir saga bir sola donmekten bide nefes darligi basior bianda asla uykuma dalamiorum😫😫😫😫😫
NurDemir 38 oldum ben de iki aydır sabaha kadar ayaktayım.sabah uyuyup öğlen uyanıyorum.onda da dediğin gibi her tarafım ağrımış kalkıyorum 😔
Pars Ebrumarbling 33+1iz ayni durumdayim.. kaburgamda gogsume batiyor baski yapiyor soluma yatamiyorum sagima yatmaktan uyusuyorum resmen uyaniyorum.. bu son 1 ayda biran once gecsede bebegime kavussam diye artik dua ediyorum🤦🏼♀️
Salihafurkan 5+6 haftalikken vermişti doktor bende de kahverengi leke olduğu için vermişti kullaniyordum suan 6+2 haftalık olduk bugün gene geldi acilen gittim serum verdiler ama sabah akşam içiyorum içtik 1-2 saat sonra başım dönüyor uyuyorum 2 sat sonra uyaniyorum sabah neyse de gece sorun oluyor sabaha kadar uyku yok ne yapmalıyım
tazecikanneee Ebrumarbling ah o sırtımın ağrısı beni öldürecek kemiklerimi ayırıyorlar gibi hissediyorum allahtan eşim çevirmezse yüzüstü yatıyorum arada biraz rahatlıyorum 😂 ama uyuz çocuğu ezdin çocuğu sıkıştırdın diye diye çeviriyor beni 😒
deletedmom734 Ebrumarbling artık uykuyu unut canım 😔😔😔 doğumdan sonrada bebek uyutmuyor benim bebeğim 55 günlük 34.haftadan beri uyku yok😔😔😔😭😭😭😭
Ecehan 22+2 bende öyleyim uyuyabildiğimde de başımın ağrısına duramıyorum sabahları napıcam bilmiyorum uyusam dert uyumasam dert
Sevvaldal Salihafurkan yok vajinal olarakta kullanilabiloyor. ben dahil pek cok kisi fitil gibi kullaniyor. Bende en basindan beri gunde 3 keZ fitil olarak kullaniyorum. Ama tabi doktorunuza da uygunlugunu danisin gene.