25 haftalık ikiz gebeyim karnım sertleşiyor sonra yumuşuyor arada bi kısmım sertleşiyor karnım yamuk duruyor sonra tekrar düzeliyor bu ara fazla olmaya başladı doktorum sık sık olursa erken doğum habercisidir dedi bol bol dinlenmemi uzanmamı istedi
Benim gibi gebeliği böyle olan var mı ?