crescent___ Benim ilk çocuğumda doktor, yenidoğan dönemi için kendi giydiğinizden 1 kat fazla giydirin demişti.Nisan ayında doğum yapmıştım ama hava soğuktu. Çok giydirmemiştik. Bebeğin yüzü ve ensesi soğuksa üşüyor olabilir, sık kontrol ederek kıyafeti ayarlabilirsiniz.