Kızlar merhabalar 4 aylık bebeğim var ve 4 ayda kazandığım tecrübeleri sizlere aktarmak isterim çünkü keşke biriside bana bunları söyleseydi..
Öncelikle bunların hepsi sadece tavsiye sizlere uymayabilir,
Silikon uç asla ama asla kullanmanızı tavsiye etmem onun yüzünden defalarca mastit oldum sütüm azaldı ve bebekte aşırı derecede gaz yaptı ve bebeğim artık kendi göğsümü emmiyor.
Sütümün az geldiğini sanarak mamaya başlamam.
Bebeğimin burun temizliğini her gün yapmamam.( Düzgün temizlemediğim için ciğerlerine indi ve zatüre oldu serum fizyolojik ile günde 3-4 kez temizleyin)
~ Ve en önemli hatalarımdan birisi bebek üşür diye kat kat giydirmek maalesef zatüre olmasındaki en büyük etkenlerden biriside bu çocuğu çok sarıp sarmaladım halbuki normal kundak yeterli.
Doğalgazı fulledim ve bebeğim çok tıkanmaya başladı bence üzeri kundaklı olucak şekilde 20-21 derece iyi bebek nefes alabiliyor.
Ve asla ama asla kendi çarşaflarınıza yada koltuk örtüsünün üzerine vs bebeği koymayın gözleri çok hassas çapklanıyor.
Tecrübeli anneler eğer tavsiyeleriniz varsa sizde ekleyin herkes faydalansın sevgiler…