fatsfats-92 Melosum34 Allah yardımcın olsun canm geçecek bugünler sadece sabır. Kist falanda yoktur merak etme daha üç gün olmuş doğum yapalı normal bebek emmeyince sağamayınca öyle olur😔
Melosum34 Neferut 33 haftalık su gelmesi sebebiyle sezeryan oldum solunum sıkıntısı var saolun Allah razı olsun
Minik_kuzularim Melosum34 internette lahanadan kompress yapiyorlar onu bir araştır istersen büyük ihtimalle süt kaldı bosalmadi göğsün tam olarak Allah korusun mastite cevirmesin sonra