Kızlar 31 aralıkta sezeryan oldum sütümü elimle sağıyorum makinam gelmedi daha elektrikli sipariş ettim hastanede makina ile sağdım evde elle devam ediyorum ama sağ göğsümün içinde taş gibi bişey var çok sert o kadar sağmama rağmen yumuşamıyor neden olabilir mastit böyle birşey mi ? Başka birşey olabilir mi acaba korkuyorum