Fatmanaz vallahi benim içten kanamam olmuş bebek beş altı saat böyle taş gibi olmustu ama sancım vardı aynı dedikleri şekil Doğum sancısı daha sonra bekledim bayağı en son lavaboya gittim pembe akıntım geliyordu eşime hastahaneye gidelim bi baksınlar sonra gelir evde sancılarımı çekerim dedim iyiki de gelmişiz ebe de doktorumda akıl edip erkende gelmişsiniz tebrik ederim dedi bebeğin kalp atışları aniden yükselim düşüyordu acilen nasıl oldu anlamadım bile apar topar sezeryana aldılar vallahş hala şoktayım 😳 Suan ben hastahanede yatakta miniğim yatağında 😘 çok şükür birsey olmadı ona doktor her an kaybedebiliriz çok riskli bi durum dedi net açıklamayı sabah dinlerim artık doktordan çünkü birsey demeye fırsatım kalmadı 😳