Hg050616 Merhaba kızlar 39+0 dan yazıyorum size ben hala doğuramadım her gece rüyamda suyum geliyor doğuruyorum ama bunu gerçeğe dönüştüremedik bir türlü sizde durumlar nasıl ?☺️ Sancı yok belirti yok 😳
Svl06 Hg050616 Belinayy kizlar bende doguramayanlar kervanindanim son 2 kaldi napcagimi sasirdim yaklasik 1 haftadir temizlik yaoiyorum ama nafile inatci ve nazli cikti bizim kiz
Mat4545 Hg050616 ben ilk cocugummda 41 haftalık Ken dogurdum doktor 10 agustos dogcak demişti benım oglum 19 agustosda geldı yanı direk sancılar şidettli bi şekilde vuruyordu ztn gelcegı zaman Kendini belli edıyor
Mrybtl Sabırla bekliyorum sancılarım yükselsin diye herşeyi yaptım açılmam da varmış ilerlemedi sadece Cuma’ya kadar dedi doktorum bekle diye sonrasında suyunu yutma ihtimali çok dedi bende yarın gidecem gündüz insaallah sunniyle yükselteceklermiş Doğum kanalına girmiş bebek dedi 40+4 olduk hadi inşaallah dualarınızı bekliyorum minik kızım için arkadaşlar😊
Esracelik Mrybtl ay hadi inşallah seninde Doğum hikayeni görürüz postlar da sağlıcakla bebişini kucağına almayı nasip etsin rabbim 🙏❤️😍👼🏻
Mrybtl Mat4545 bende sancılarım düzenli bugünle 3.gün oluyor sadece sıklaşmıyor aralıgı acaba gelir mi diyorum yok düşüyor son hani böyle dayanamayacak derece olur ya oraya gelmiyor işte .
Diclenur Mrybtl aynı durumdayım, geceleri sancı geliyo artsın diye bekliyorum ama geçiyo bir süre sonra. İnsan sevinir mi sancıya ben sevinir oldum ama gelmiyo nazlı kızım ☺️
Sibelsncar Diclenur aynen öyle bende seviniyorum su an bi agrı var inş Doğum başlamıştır ilişki başlatıyor diyorlar e hani halay da cekiyorum bol bol 😭😭
Sibelsncar Hg050616 bende kaç gecedir nişan görüyorum 39 oldum ama gelmiyor gelsin artık yeter yapmadığım kalmadı
Sibelsncar Sila1245 senin daha var canım ben o haftalarda gün saymıyordum unutmaya çalışıyordum yoksa hiç geçmez