GEM
İlk doğumum 38+2 de bebeğimin plesantasında yaşlanma başlamıştı bu yüzden doktorum yatış yaptırdı , 4 cm açılmam varmış 10 saat suni yedim bağırarak, karnıma bastırarak çok zor olmuştu oğlum. Bu sefer kızım tam 40 haftalık oldu akşam suyum geldi, 7 saat kendi sancımı ayakta çektim , son 1 saati beni zorladı ondan sonra da doğru ıkınmayla kızımı kucağıma aldım dikişim az oldu. Bakın hep kendinizi motive edin bebeğinizi kucapınıza alacağınız o anı düşünün ondan öncesini sancıyı aklınızdan çıkarın bu sefer hep kendi kendini sakinleştirdim, herşey bizim elimizde, ıkınma zamanı derin nefes aldım kendime sakin ol dedim ve çok rahat doğurdum, ne kadar panik ve endişe yaparsak o kadar zorlanıyoruz oğlumda yaşadım bizzat. İnşAllah Rabbim kolay doğumlar nasip etsin bir avaz’da doğurun inşAllah