haert65 cauuv1 Panik yapmayın benim o değer 200 deydi bol su için sizin çok az yok denecek kadar buna ilaç bile vermezler benimde şuan 25 falan düştü
cauuv1 haert65 şükür siz kac haftalıksınız? Tesekkürler bi nebze rahatladım bide esteraz degerinde pozitif yazıyo ya o da enfeksiyon demekmis. Seyden korkuyorum enfeksiyon bebege zararlı diye biliyorum
october cauuv1 oha hahahahahahahajhaha ayy tanıdıksan engelliycem sjsjsjsjsj şaka şaka sjjsajajaja çok şaşırdım yaa
Anonim-C Herkese 7+2 yim bendee şükürrr.. ilk gebeliğimm. Göğüs hassasiyeti dışında hiç bir belirtimm yok sizlerdee durum nasılll
Zeynepkab Anonim-C bende dün duydum kalp atışını 7+2 yiz şuan ve çabuk yorulmak nefes nefese kalmak dışında bir belirtim yok
cauuv1 october insta hesabın varmı o kadar konustuk senle gün saydık adres ver gelim kapına asko arabam var 2 dk ya gelirim hahaha
october gunesveguney ay kocamla ben😍😍 teşekkürler güzel yorumun için canımm bir senelik evliyiz kocamın ailesi ile beraber yaşıyoruz çok tatlı insanlar 😍😍😍