Melissayda @cauuv1 kesinlikle canım merak ediyor insan 15+4 olduk hala öğrenemedim perşembe gidicem bakalım benimde bir tane kızım var sağlıklı olsunlar önemli olan o 😂😂
cauuv1 Melissayda amin amin insallah evet yaa ilk gebeligimi 17. Hafta cinsiyet ögrenmiştik beklemek zoor
elifeflinmom Melissayda Ya seni hep görüyorum haftamız günümüz aynı seninle benimde bi tane kızım var baklm ikinci bebişlerimiz ne olcak bende cuma günü gidicem baklm😍🥰😆
cauuv1 İdrarda enfeksiyon cıkmıs yaa doktoruma yazdım da henüz bisey demedi varmı bilen tehlikeli bi durum mu bu
haert65 cauuv1 Panik yapmayın benim o değer 200 deydi bol su için sizin çok az yok denecek kadar buna ilaç bile vermezler benimde şuan 25 falan düştü