nur-can621 Betulmelike iyi geceler 39+4′de oldu doğum suyu azaldı günü geçince suni sancı ile başlatıldı
hibo Pembe_bulut iyi günler ben Mehmet hocanın hastasıyım normal doğum mu yaptınız ben normal doğum yapmak istiyorum ama hoca sezaryen taraftarı gibime geliyor bir risk olmasa bile
_zeyneppp Betulmelike Gülsüm Feyza’da mı doğum yaptınız acaba? Sizin süreciniz nasıldı paylaşabilir misiniz tecrübelerinizi