nur-can621 yeni görebildim cevabınızı çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 peki 40+0 da mı aldı sizi doğuma? Benim de şu an her şey normal ilerliyor ama 40ı geçirmiyoruz suni ile başlatıyoruz dedi bana. Endişelendim suni sancı işe yaramaz ve doğum vakti değilse açılma olmazsa sezeryana döner diye. Süreciniz biraz daha anlatabilir misiniz acaba