Serya3 Aminn rabbim bizede tez zamanda nasip etsin kimsenin nasibinde gözümüz yok inşallah bizede nasip olur, benimde aynı yeğenim sonuçta herseyi aldık kendi evladımız gibi sevdik saydık ama sanki kıskanıyoruz çekemiyoruz gibi görünüyor oysa hiç öyle bi durumumuz yok artık bunaldım aile toplanması akraba gezmesi hicbir şey yapmak istemiyorum arkadaşlarımla bile görüşmek istemiyorum konu hep buraya geliyor ve canım acıyor bi arkadaşım benim vesileyle hamile kaldı ona ovulasyon takibi yaptım herseyi denettim hamile kaldı hatta dün doğurdu gidip göremiyorum bile o kadar canım acıyor ki insanlar sanki kıskanıyorum sanmasın diye bebekli insanlardan kaçar oldum 😭😭