Gulcan355 danla2711 çok teşekkür ederim inanin ki iyi mi yaptık diye düşünüp duruyorum ve çünkü üst üste tlf msj geliyor bundan dolayı mı nazardan mıdır bilmiyorum başım ağrıyor kendimi iyi his etmiyorum
danla2711 Gulcan355 çok normal dikkat edin bol bol dua okumak iyi gelir belki 🥰 hamilelikten o halsizlik 🙃 benimde ruhum bedenimde değil gibi dokunsalar yıkılacağım yakında🥹
obli Gulcan355 yapacak bir şey yok olan olmuş baş ağrınız da psikolojik bence. Kötü bir şey olacak, nazar değdi diye düşünüyorsunuz stres yaptığınız için başınız ağrıyor. Kötüyü çağırmayın, olumlu düşünün.
Gulcan355 obli doğrudur bir yıl bası günü paylaştı uyuyamadım sabah da kardeşimi yolcu ettim öğle 3-4 gibi uyudum stresden ola bilir dediğin gibi
EfnanBusra Gulcan355 35haftalık hamileyim ilk defa bu pazar günü paylaştım sabahında nazardan öyle kötüydümki nefes alamıyordum ağlaya ağlaya bi hal oldum anneme okuttum kendimi çok zordu nazar haktır insanlar nasıl çocuklarının yüzlerini falan böyle rahat paylaşıyorlar bilmiyorum ben daha karnımdakinin ultrason fotosuyla bile çok kötü oldum bide korktum yani bebeğimde içerde ya huzursuzsa rahatsızsa diye
Gulcan355 danla2711 Rabbim yardımcınız olsun inanirim gerçekten zor bir süreç ama sonunda mutlu oluyor insan 🤲🏻🥰
Gulsena09 Gulcan355 bence psikolojik canim ben paylastim valla hep cok ozenirdim hamile karnini cekip koyanlara bebegini koyanlara masallah bisey de olmadi
Gulcan355 Gulsena09 masallah doğrudur kendimi çok stresse sokuyorum ve bundan önce bir düdüğüm olduğu için stresse giriyorum aslında 🥹
babyiscoming_ Gulcan355 9 haftalıkken paylaştım. Hemde 13 binlik insta blog sayfam var orada tanımadığım bir sürü insan var düşün. Şimdi 32 haftalığız sağlıkla sorunsuz ilerliyor sürecimiz. Nazara bende inanıyorum ama duanın gücüne daha çok inanıyorum sen nas felak oku hiç bir şey olmaz. Ayy paylaştım bebeğim düştü ay nazara geldik falan ben buna inanmıyorum. Sağlıklı bebek her türlü tutunur dünyada yiyecek ekmeği varsa her türlü bu dünyaya gelir. Sağlıksızsa zaten o gebelik bi şekilde sonlanır
Gulcan355 babyiscoming_ haklısın helal olsun sana valla Ben galiba biraz stresse girdim ve daha önce bir düsügüm olduğu için. Rabbim nasip ettiyse her türlü o çocuk sağlıklı bir şekilde doğacak. Dediğin şekilde nas felak okucam hep daha fazla 🤲🏻♥️
babyiscoming_ Gulcan355 aynen öyle canım alacak nefesi varsa hiç bir şey engel olamaz, bazen tanımadığın kişilerin senin için ettiği dua bile çok makbuldur ben hep bu şekilde düşünüyorum içini ferah tut sen. Sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Gulcan355 babyiscoming_ doğru diyorsun çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için içim ferahladı ❤️♥️😘
keyfimin-kahyasi-misin Gulcan355 İlk gebeligimde sağır sultan duydu bir oğlum var şükür Dört ayına kadar aileler 7. Ayına madar çevre bilmiyordu . Şuan hamileyim samimi olduklarım biliyor 7. Ayimjza döndük Onun dışında bilen yok paylasmadim da
Gulcan355 keyfimin-kahyasi-misin gerçekten mi Masallah böyle msj görmek beni birazda olsa ferahlatı , doğrudur ama öyle bir kötü bir zamana gelmişiz ki insan korkuyor Artik birseyini söylemeye 🙈🥰❤️
Edanursoylu Gulcan355 ilk gebelikte 8 hastalıktır paylaşmıştım nazara felan çok inanırım ama hep kendimi okudum Allaha şükür sıkıntı yaşamadık. 2. Bebeğimi tercih sebebi ile paylaşmıyorum fark etmeyene de söylemiyorum tercih sebebim bence kötüyü düşünmeyin 🌸
Gulcan355 Edanursoylu en güzelini yapiyorsun Rabbim herkesin bebeğini bagislasin, gerçekten rahatladım böyle msjlar görünce 🤲🏻❤️♥️