İlk gebeliğimde 11 haftalıkken paylaştım, şimdi 9 haftalığım bu sefer paylaşmayı düşünmüyorum.
Belki cinsiyeti ögrenince..
Fenomenler lux hayatlarını çocuklarını herşeyini paylaşıyorlar onlara neden bişey olmuyor?
Ozaman tüm fenomenler bebeğini kaybetmesi lazım (Allah korusun). Paylaşmak istiyorsan paylaş.. ama dualarini hic bir zaman eksik etme