aysuakdag Benim ilk yaptığım belirgin ikinci yaptığım çok silik çıktı ikisi de aynı marka test neden olabilir acaba kimyasal gebelik midir daha kan testi de vermedim kanamam felan da yok
ozlem_2727 Kartanesi-24 kan verin ve içiniz rahat etsin bazen değer yükselse de bu testlerde yansıma olmayabiliyor