Merhabalar bu konuda çok post attım kusura bakmayın ama önceki postumu okuyanlar bilir ki tüp bebek transferimin 5. Günü idrar testi yapmıştım ve belli belirsiz bir çizgi oluşmuştu sonrasında 1 saate falan belirmişti baya ve bugün 7. Günüm ve sabah ilk idrarımla test yaptım yine aynı şekilde önceki testle arasında fark yok silik şekilde çıktı sadece bu seferki biraz daha erken gibi çıktı ama şuan önceki ve sonraki testimin çizgilerinin rengi aynı şekilde bu normal mi 2 gün sonra daha belirgin çıkması gerekmezmiydi