Ben doğurmak için dünyaya gelenlerdenim sanırım .. kocam da bu yüzden dünyanın en şanslı erkeklerinden sanırım. hiç kendimi hamile gibi hissetmiyorum . Karnıma bir top konulmuş gibi kilo alma yok , kusma yok, şişme yok , aşerme yok , ikinci hamileliğim 35 haftalığıyız şu an . Bel ağrısı oluyor o da canımın kıymetini bilmediğimden . Sarma sarar sıkma börek açarım yatayım dinleneyim yok bende kendime yaptığım en büyük haksızlık ☺️ bir de bağışıklığım çabuk düşüyor . Bağışıklığın düşmesiyle birlikte zona uçuk vs çıkıyor ama bunlar hamile değilkende çıkabiliyor bende . Geçen gün kardeşim abla sen mi normalsin çevremdekiler mi anormal , bir arkadsımın karısı hamile çocuğu hayattan bezdiriyor demişti 🤣Benden bu kadar kazayla üçüncü vs olmaz inşallah geride kalanlara şans diliyorum 😄