Vincentvangogh merhabalar umarım siz de bebiş de iyisinizdir, sağlıkla güzel anılarla büyütmek nasip olsun ❤️ ben de öğretmenim, Doğum raporu vermeniz yeterli hocam, direkt 16 hafta olarak veriyolar izninizi. İlk bebeğim 32+2 de doğmuştu, 16 hafa izin kullandım. Diğer bebeğim de 36+5 de doğmuştu, onda da 13 hafta izin vermişlerdi. 3. Bebiş yaz tatiline denk geldiği için Doğum öncesi haftalarım yandı ama beklenen Doğum tarihinden 21 gün önce doğduğu için, Doğum sonrası iznime 21 gün eklendi .