@Blablablablaaa cnm sakın ol inşallah Allah’ın izniyle kucağına alırsın derin derin nefes al panik yapma artık son noktaya geldiğinde iş sende bitecek iyice ıkın ki kesiğin falan olmasın olursa da sıkıntı değil bebeğini kucağına alda ama unutma son noktada iş sende bitiyor artık sen doktorlara yardımcı olursa daha kolay olur doğumun