Ya benden hiçbişe gelmedi ama şiddetli bi karın ağrısı var 10 dakikada bir geliyo ama sürüyo nitaz çok ağrıyo sancı gibi yani regliyken hiç sancı çekmediö bilmiyorum ama ağrıyo yani bu nedir ya gaz sancısı mı doğuruypo muyum stres oldum. Bugün nst ye girdim ama sancı çıkmamıştı bide