Ftmnnr 2cocukluana_ kendimi avutuyorum sağlıklı sıhhatli gelsinde ağrılar ceremesi olsun diye başka türlü içi rahatlamiyor insanın
Bebisiminannesii turkan403 benim ilki normaldi , çok zor bi dogum oldu ikincisi artik ne olursa ama sezeryandanda korkuyorum sonrasi cok acır bebeğime rahatca bakmazsam, bide oglum var 4 yasinda. Sizin nasıl geçiyor sezeryan sonrasi? Spinalmi oldunuz
turkan403 Bebisiminannesii belden uyuşma oldum ikisindr de ama ikinci sezeryan çok pis geçti sonradan komple uyutmuşlar bir sene olmadan da 9aylıktı kızım gebe oldumu ögrendim büyük kızım da 4yaşında ilk sezeryan cok iyi geçmişti bilemedim bile bir hafta gbi sürede toparlandım inşallah buda öyle geçer Rabbim yardımcımız olsun🤲
mamacita5 Bende 29+4 teyim. Tabi ki arada olumsuz düşüncelere kapılıyorum.. ama bebeğimi düşündükçe o anın keyfini çıkarıyorum .bir daha yaşamayacağız bu anları keyfini çıkaralımmm mutlu olalım ki onlarda mutlu olsun
Melis1140 Kubra3454 Ben 38 e giriyorum artık akışına bırakıyosun gibi oluyo bi süre sonra 30 larda ben de düşünüp duruyordum