bebeksimom babyylve_ sizede çok geçmiş oldun her gönlünüzce olsun siz nasıl bir yol izliyorsunuz şuan
bebeksimom Bisaderuya 1 düşük 1 kimyasal olmuş oluyor bakarlar mı acaba farklı bir şey desem de görmezler mi sistemden
babyylve_ bebeksimom kimyasal oluyor diyorum acaba kendi kendime yumurtam catlıyor ama kalıtesiz olabilir yumurtamın kalitesini artırmak için besinler tüketiyorum avakado çerez lif içerikli yiyecekler bol su
Bisaderuya bebeksimom o süreçten sonra ki sonucum bugün akşam belli olacak inşallah tiroidim 9du onu düzelttik önce pıhtılaşma olduğu için iğne kullanıyorum ama gebelik öncesi başlattı doktorum bu sefer
Ftmnnr TugceOrak diyip duruyor derken sürekli bu soru soruluyor hepde böyle diyor sizde bı arastirin demek istedim
Selinsevil bebeksimom beta değerim 28di benim doktorum değerimin çok düşük olduğunu korunmama gerek olmadığını söyledi