Selinsevil bebeksimom iki aylık evliyim ilk aydan aynı şeyi bende yaşadım. Kan testinde değerim 28di 4 gün sonra tekrar test yaptım 12ye düştü bir kaç gün sonra da regl oldum. Doktorum bu durumun aslında spermin ve yumurtanın kaliteli olduğunu gösterdiğini söyledi
bebeksimom Selinsevil ayın 30 unda test yapmıştım ama dün kan verebildim kan verdiğim gün leke peşine regl oldum size doktorunuz korunmanız gerektiğini vs söyledi mi
hellolittlesunshine Selinsevil aslında bu durum için doktorlar tam tersini kalitesiz ya da mutasyon olduğunu ve sonradan sorun çıkacağına baştan sonlanmasının çok iyi olduğunu söylerler yani benim duyduklarım bu şekilde
Hatice_11 bebeksimom kuzum seni umutlandırmak istemem ama ben de hamile olduğumu bilmiyordum ara kanamalarım oluyordu üzerine bir gün dolu dolu pıhtılı kanama yaşadım hatta bir sorun olduğunu düşünüp doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrenmiştim. Doktor düşük yapıyor olabilirsin dedi 2 gün sonra tekrar kan verdim ve 2 katı artmıştı.
Selinsevil bebeksimom beta değerim 28di benim doktorum değerimin çok düşük olduğunu korunmama gerek olmadığını söyledi
Hatice_11 bebeksimom aynen benim için bir mucize gibiydi ama kalbi durdu 9 haftada kürtaj oldum. İlk önce çok üzüldüm ama sonra en azından kalabiliyorum diye şükrettim. Her şeyde vardır bir hayır 🌸
Hatice_11 bebeksimom evet canım. Ben tam oldum dedim ertesi gün tekrardan lekelenmeye çevirdi. Ve ben 6 haftama kadar lekelenme gördüm. Doktorun Progestan başlatmıştı.
bebeksimom Hatice_11 yaaa öyle mi vardır bunda da hayır insanın elinde olmuyor üzülüyor ama eminim ki daha iyisi olacağı için böyle oluyor her şey nasip zamanı var Demekki 🥰🙏🏻❤️
Zeynepackgz richgirl10 nasıl anladın neyden şüphe ettin regl kaç gün surdu mesela bnde korunmasız yeni iliskiye başladım adet oldum hamile olabilir miyim ki ilk gebeligimde böyle olmadi
richgirl10 Zeynepackgz benim midem bulanıyordu, yediklerim dokundu sandım. Kustum, gittim serum taktırdım asla hamile olduğum aklıma gelmdi. Eve gelince eşime aldırdım test zaten ilk saniyelerde direk 2. Çizgi çıktı
hellolittlesunshine bebeksimom kanınızda pıhtılaşma durumu kan yoğunluğu olabilir bu gibi durumlar kimyasal gebelik ve düşük yapabiliyor. Böyle bir durum varsa öncesinde kan sulandırıcı aspirin tarzı bir ilaç verip gebe kalınca iğne ile devam ediyorlar. Bu durumu da bir araştırmanızı tavsiye ederim
TugceOrak Ftmnnr o diyip durması doğru doktorun. Tekrarlayan kayıpların araştırılması gerekiyor zaten
Ftmnnr TugceOrak diyip duruyor derken sürekli bu soru soruluyor hepde böyle diyor sizde bı arastirin demek istedim
Bisaderuya bebeksimom 2 defa kimyasal yaşamış biri olarak genetik test tavsiye ederim pıhtılaşma olabilir bununla beraber troid hormonlarına baktırmanı tavsiye ederim
bebeksimom Bisaderuya tiroidlerinde sorun yok baktırmıştım peki genetik testi nasıl veriyoruz hangi doktora gitmen gerekiyor 🥹
Bisaderuya bebeksimom üniversitelerde veya özellerde bakıyorlar tıbbı genetik bölümünü araştırın bir de maalesef ben bir kürtaj oldum o zaman gittim yapmadılar dünya sağlık örgütü bir düşüğü normal karşılıyor diye en az iki veya üç düşük olması lazımmış ilk kimyasalsa düşük kürtaj olmadıysan benim sana tavsiyem 2-3 kimyasal geçirdim de yaptır o testi gerçekten önemli
bebeksimom Bisaderuya 1 düşük 1 kimyasal olmuş oluyor bakarlar mı acaba farklı bir şey desem de görmezler mi sistemden