teachermomyy23 SeydaNur-Mom3 en az %60 artış olması gerekiyor canım illa 2 kat artış şart değil gayet güzel artmış değerin stres yapma
Nfskdrnfs Merhaba benim de hCG değerim ilki 199 ikinci 494 üçüncü 649 son adetime göre 5+4 kese görmedi acil doktoru dış gebelikte görünmüyor dedi bugün doktor kontrolü var kese gözükmemesi normal mi
Parinas SeydaNur-Mom3 başlarda 2 kattan fazla artınca sonradan da öyle devam edeceğini mi varsaydı acaba. %60 dan fazla artmış ama. Bi kan daha verşn bence bugün 2 gün daha geçmiş
Nfskdrnfs Parinas acilde takip ettiler ama doğru düzgün birşey demediler bugün normal polkinliğe gidiceğim inşallah güzel haber alırım
Parinas Nfskdrnfs ayy acile hiç kulak asmayın. Şu anda 6 yaşında olan oğluma hamile kaldığımda kimyasal bu gebelik yok dediler bana 😀kocaman oldu şimdi. Pratisyenler bişey bilmiyor. Kadın doğuma gidince daha güzel değerlendirir
yusracim SeydaNur-Mom3 merhaba ne yaptınız bende pzrtesi kan verdim 29 çıktı bir de perşembe kan verdim 46 çıktı yarın için tekrar kan ver dedi doktorum da düşük gördü
Nfskdrnfs Parinas kese yok dedi ultrasonda yavaş artmış dediler bugün tekrar kan alıncak düştümü yükseldimi
Parinas Nfskdrnfs sizin büyük ihtimalle geç döllenme olmuş. Haftanıza göre görünmesi lazım ama bhcg değerine göre görünmemesi çok normal. İnşallah kanda da artış sağlıklı ilerler. İlerlemezse kimyasal da olabilir. Hayırlısı Allah’tan