SeydaNur-Mom3 Kızlar en son verdiğim Hcg değerimin kötü olduğunu söyledi acil doktoru. Rica etsem sizde bi bakabilir misiniz? Çok üzgünüm 😞 20 Aralık- 22.20 24 Aralık- 65.2 28 Aralık- 533 1 Ocak- 1600 Özellikle Son iki değerimin iyi yükselmediğini söyledi doktor.
hhaziran SeydaNur-Mom3 tüm değerleriniz gayet iyi artmış. En az %60 artış yada 2 katı artış beklenir sizin değerleriniz de normal olması gerektiği gibi artmış
MMatildaa SeydaNur-Mom3 az artması sagliksiz gebelik olabileceği ihtimalini doğuruyor ama bu işler hiçte belli olmuyor canım sıkma canını insallah saglikla ilerler
minikbebegim06 SeydaNur-Mom3 en az yüzde 60 artış olması beklenir sizinde bu şekilde artmış zaten hatta bakınca yüzde 60 i geçmiş yani 2 katı artış şart değildir
SeydaNur-Mom3 MMatildaa İnşallah canım ya çok üzüldüm moralim çok kötü yarın doktor randevum var bakalım inşallah herşey olması gerektiği gibidir.
SeydaNur-Mom3 hhaziran Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız umarım sağlıklı bir şekilde ilerler hamileliğim
MMatildaa SeydaNur-Mom3 o zaman doktorun ortalama 6 haftalık gebelik icin belki az demiş olabilir benim tahminim tabiki de bunlar sen takma kafana her gebelik ayni ilerlemez bu degerler icinde gecerli
Beyza_12 SeydaNur-Mom3 bence son adetinize göre yorumlamistir değerleri çünkü 15 gün geçen birinde daha yüksek sonuçlar beklenir ama içinizi ferah tutun dua edin bu skeilde sonuçlarla sağlıklı gebeliği olan çok kişi var