Nurays95 Zeyneptekin1 çok sevindim sizin adınıza inşallah sağlıklı ilerler😊benim yarın kontrolüm var bakalım belki toplama günü belli olur. Toplama işlemi ne kadar sürdü hatırlıyormusun canım
Parilti007 Nurays95 15-20dklık bir işlem, beni odaya getirdiklerinde 16dk falan geçmişti saate bakmıştım
Nurays95 Parilti007 ay iyi sevindim ben bu anestezi olayından ürküyorum nedense daha önce kürtaj oldum ama ne kadar da olsa insan stres yapıyor Rabbim emeklerimizin karşılığını versin inşallah hayırlı sağlıklı evlatlar versin Rabbim hepimize 🥰🤲
AlyaO Ozlemerikci543450 canım ya orda izliyor gibi oldum ne güzel anlatmışsın. Böyle duyunca daha da sabırsızlanıyorum. Hemen transfer günüm gelsin istiyorum. Acaba bana da verecekler mi ultrason resmini 🥰 bir de bu kadar ilaç karışmıyor mu ya ben unuturum sanki 🤣
Deletedmom_298 Ozlemerikci543450 canım nasıl parça aldırdın anestezi olmadan acımadı mı inşallah güzel haberler alırsın 🙏
Ozlemerikci543450 Deletedmom_298 parçayı aneztezili aldırdım ama 10 dk kadar sürdü Smear kötü çıkmıştı benim ondan parça aldırdım ama şükür temiz çıktı