AlyaO bana gece 12 den sonra bişey yiyip içme aç ol aneztezili olmuyor ama ne olur ne olmaz gerekirse hazır olalım dediler en son fgece 1 de tuvalete çıktım sonra uyudum sabah 12 de kurumda olmam istendi kalkınca hiç tuvalete gitmeden oraya gittim transferim 1330 da oldu geceden o saate baya gelmişti tuvaletim ulsrason aletini karnına bastırıyorlar azcık o ara kaçıracakngibi oldum 🤣ama tuttum transfer 2 dakika ya sürüyor ya sürmüyor sonra ariyaklarımk büktürdüler ve oday getirdiler doktor yarım saat daha tutabilir misin dedi ben akşama bile tutardım bu konuda iyiyimdir 🤣1 saat saha yattım ve tuttum sonra hemşire geldi ilaçları anlattı embriyolog geldi imzalar aldı sonra tuvalete gittim ama böyle klozete kendimi gere gere oturmadım hafifçe oturup yavaş yavaş yaptım üstümü giyindim ve yavaşça çıktım eve gemdim uzandım doktor 2 3 saat uzanıyorsan evde 15 dk yavaş hareketlerle yürü ilk 2 gün istirahat öneriyoruz ama bu demek değişki 24 saat yat yorulma uzanma gerilme ama dinlen ve yürüyüşlerini yap ilaçları kullan dedi şuan o şekildeyşm 2 günden sonra mutfakta uzanmamak kaydı ile kahvaltını hazırlayıp yemeğini yapabilirsin dedi ben transfer aşamasında kan sulandırı vagifem progestan fitil progestan kalçadan iğne estrofem teyradox ve bi hap daha kullandım transfer sonrasında da yine kan sulandırıcı aspirin 1 gün yap 1 gün yapma şeklinde oksapar progestan fitil yine devam progestan dex sabah akşam estrofem vitaliva vitamin bide ayıb 13 16 ve 19 unda ovitrelle 1 iğne 3 kerede vurulacak ve 20 sinde test yapılacak dedi