mommy0806 maalesef bende içiyorum 14+4 üm bırakamadım yani dikkat ettiğim zaman daha çok içmeye başladığımı farkettim fakat şuan kendimi kasmıyorum yani olacağı varsa zaten olacak.. doktoruma söylediğimde yapacak birşey yok çünkü direk psikolojiyi etkiliyor daha çok içiriyor dedi, yani geçen gün bi kanama yaşadım mesela acildeki doktorumada anlattım durumu kanamamın onunla bi alakası olmadığını söyledi ayrıca kendi doktorumda aynı şeyi söyledi, olanın olacağın önüne maalesef geçilmiyor yani zamana bıraktım tiksinme gibi bi durumumda olmadı keşke olsaydı ama suanlık durum bu ve eşimin farkettiği eskiye göre çok az içtiğim yani kafaya takmadığım için belkide eskisi kadar elim pakete gitmiyor olabilir