minaa_2356 korkma canım benim de ilk gebeliğim de aşırı kanamam vardı 6. Haftalarda ama Rabbimin izniyle doğdu 8. Haftalarda kesilmişti kanamam birde bebeği en erken 7. Hafta da görebilirsin çok küçük görmeden normal sitrest yapma polikinlokte progestan tedavisi başlarlar sürekli yat dinlen