Kızlar saat 18:10 sularında kanamam oldu 3 gündür şiddetli kasık agrım vardı bugün hastaneye gittik 6+1 hafta hamileyim düşük görünmüyor ama ne kese ne de bebek var dedi sonra baya dikkatli bakınca keseyi gördü kese 5 haftalık 4mm dedi bebek yoktu daha 24 Aralık’ta hCG değerim 307 bugün 1200 olmuş arada 9-10 gün var yarn da poliklinik randevum var kanamam devam ediyor ama bebek görünmedi diye ilaç vermedi beta hCG 9 güne rağmen nasıl yükselmiş bilen varsa yazabilir mi çok telaşlıyım..