Benhilal genel olarak ilerdeydi ama 1-2 hafta . 31. Haftaydı sanırım sezaryen olacağımı söyledi doğumun normal olmaz dedi doğunca da anladım zaten . Sıkıntı etmeyin normal istiyorsanız zor olur sezaryende de dediğim gibi kesi büyük oluyor biraz yani benimki öyle oldu