Basakcim Benhilal gebelik şekeriniz yoksa eğer 2-3 hafta ileri olması sorun olmuyor 30 lu haftalarda yakalıyor genelde kendi haftasını
Hunilianne222 Benhilal benimde kafası 3 hafta bedeni 2 hafta önde bende korktum açıkçası şeker yüklemesi de yaptıramamıştım 32. Haftamdayım bedeni 34 kafası 35 kafası böyle giderse normal doğum olmaz dedi korktum açıkçası
Benhilal Basakcim evet yaptırdım doktorum yok dedi. Ancak kafası 4 hafta diğer ölçümleri 3 hafta önde çoktı. 3 hafta önce 2 hafta fark vardı şimdi böyle olunca korktum doktorum normal dedi bilmiyorum herkesin en fazla 2 hafta fark duyuyorum
Hunilianne222 Benhilal doktorum bir şey demedi devlette acaba cihaz eski yanlış mı gördü diye oradan çıktım özele gittim özelde aynısını dedi ama bir sorun teşkil etmez dedi
Tulay617_ benimde aylardır 2 hafta önde gidiyordu bazı doktorlar 2 haftayı normal kabul etmiyor. detaylı ultrasondan sonra bugün doktorum son regli tarihimi güncelledi. bende 26+3 tüm ama artık 28+3 üm.
Benhilal Tulay617_ detaylı da 1 hafta öndeydi doktor normal demişti ama ara açıldı tabi başka bir doktora mı görünsem diye düşünüyorum