Bsk42 geçmiş olsun öncelikle canım benim de 13.haftamda kanamam başlamıştı ama sizin gibi az değildi baya fazlaydı ve 1 ay sürdü kanama bölgemde vardı 2 ayda gitti şuan 32+3 haftalık hamileyim ilaçlarını aksatma bol bol dinlen yerinden hiç kalkma Allahın izniyle hiçbir sıkıntı olmaz 💗