Bende de 3 kez az bir şekilde kanama oldu herhangi bir sorun bulamadılar. İğneleri yaptırdım ve sabah akşam progestan kullandım. Bu süreçte sadece uzanıp dinlenin ayaklarınızın altını yastık koyarak yükseltirseniz daha iyi olur. İnşallah tekrarlamaz🙏