defnevedoruk Merhaba kızlar sizin gittiğiniz hastanelere ne kadar zam gelmiş? oturduğum yerde özel hastane yok tıp merkezine gidiyorum %50 zam gelmiş 1000den 1500 olmuş🤠 Sizin ne kadar?
Mavili1480 defnevedoruk 15 gün sonra gideceğim büyük bir şok benide bekliyor o zaman arayıp bilgi almaya bile korkuyorum 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi defnevedoruk 1200 muayne 1800 olmuş. 16.000 tl olan normal doğum 24.750 olmuş (ESENLER MEDIPOL ISTANBUL)
Nurtanesi89 MiracAlpinveUmutunAnnesi valla yine iyi fiyatlar medipol ün mega bağcılara %100 zam yaptılar. Benim içim yeni doğan bakımı gerekli küvez için yoksa başka şubelerine giderdim ama mecburum.
GirlandBoy_Mom Nisbaral Seylan hanıma gidiyorum çok da memnunum henüz konuşmadım doğum ücretini canım
dem34 defnevedoruk sizin gene iyi Pendik Medipol 1400′den 2150 olmuş doğum 28.000′den 40.000 olmuş yapacağım bilmiyorum
Burnosunn_annesi Ay kızlar 1350 iken 1950 olmus ve doğumlarda normal 55 sezeryan 67 bin nasıl çok olmus ya 🥺
defnevedoruk Burnosunn_annesi ikili test daha uygun oluyor aslında ben geçen ay 750ye yaptırdım zamdan önce
MiracAlpinveUmutunAnnesi Burnosunn_annesi 16.000 Eski fiyatıydı. Kime göre neye göre uygun tartışılır. Bence üzerine bukadar zam koymaları olmamış.
Mejsa defnevedoruk 1300 dü 1690 olmuş %25 civarı sanırım tabi bu yılbaşından önceydi aralık ayı fiyat ocakla birlikte tekrar yapmadılarsa 😂😂
Mejsa defnevedoruk bana da bi öyle gelmiyo değil de bakalım doğumu merak ediyorum hâlâ sormadık nasip daha 5 ay var nerdeyse kaç olur 😂