Esma3222 Aslaninannesi_ sevındım ya ben 2 haftadır falan gıtmıyorum kontrole ıcım ıcımı yıyo bebekte bi sorun varmı acaba dıye düşünmekten
Mavili1480 Esma3222 Başta daha çok içiyordum 2.5 3 kesin şuan fazla içemiyorum hemen şişiyorum sanki 2 bile zor oluyordur 🥲
Esma3222 mrp2023 hmm kusura bakmayın bılmıyodum bıraz şey gıbı oldu 🥹 Allah sağ sağlım kucağınıza almayı nasıp etsın ınsallah 🥰
Mrvsmt2502 Esma3222 canım seninde bebişinde suya ihtiyqcı var . Hem cildini içerden nemlendirmelisin çatlamamak için
Esma3222 Mrvsmt2502 doğru söylüyorsunuz şuan gaza geldim sankı 1 lıtrelık şişeyi 2. Kez bıtırmek uzereyım yanımdan ayırmayımda unutmayım barı😀
Nur7o Esma3222 play storeye su hatırlatıcı yaz ilk çıkan Su hatırlatma - su takip yazan var onu bi yükleyip dene sevmezsen silersin
Zuhal_Y Su icerken alkali olarak icince her dk wcye cikmazsinz ben surahjye 1dilim limon atiyorum suyunu sikmadan yada sodyumu dusuk maden suyu
58Vildan 6 litreyi buluyor 😬 eşim geçen hün Allahtan arıtma taktırmışuz diyip dalga geçiyodu 🙈 3. Hamileliğim hepsinde deli gibi su içtim
Hhh03 Esma3222 kendinize bi şişe belirlerseniz hedef olarak ne kadar içtiğinizide bilirsiniz öyle daha iyi oluyo ben öyle yapıyorum 2.5 3 litre içmeye çalışıyorum